Translate

czwartek, 9 stycznia 2014

Zakupowy szał !

Każda z kobiet kocha zakupy. Ja też należę do tej grupy. Teraz jest okres kiedy we wszystkich sklepach na witrynach możemy zauważyć, zadowalający nas napis SALE ;)
Ubrania są w pewnym sensie wizytówką każdej z nas. Określają nasze wnętrze.
 Ja najbardziej uwielbiam sukienki. Krótkie, długie, z baskinkami, falbankami, kolorowe, jeansowe.
Teraz nie mam możliwości częstego zakładania ich, ale my kobiety mamy wiele okazji do których one pasują. Uważam, że są one ikoną kobiecości i każda z nas powinna czuć się w nich świetnie.
Kolejną moją obsesją są torebki ;) Mam ich bardzo dużo. Każda pasuje do czegoś innego.
Małe, duże, kuferki, worki ;) Zaprezentuje Wam niektóre w kolejnych postach.

Wybieram się niedługo na duże zakupy. Jak każda z nas mam kilka ulubionych sklepów w których zawsze znajduję coś dla siebie. Pokaże Wam je teraz.











Napewno zaprezentuje tu co kupiłam ;)

2 komentarze:

  1. Czekam na kolejny wpis Gąsko z niecierpliwością :*

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zakupy <3 poklikasz u mnie w linki sheinside bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń