Translate

sobota, 19 kwietnia 2014

Cześć! 
Jak już kilka razy wspominałam na blogu, jestem wielką fanką szamponu oraz odżywek, masek itd. ELSEVE. 
Kilka dni temu wraz z koloryzacją włosów wpadłam na pomysł wypróbowania czegoś nowego.
W ręce wpadł mi akurat szampon oraz maska Johna Frieda - Full Repair.
 Coś podkusiło mnie do kupna tych kosmetyków. 
A już wiem co, promocyjna cena ;)






Co po tych kilku dniach używania mogę napisać o tych kosmetykach. 
Włosy są bardzo miłe w dotyku, błyszczą, ładnie się rozczesują, mają piękny zapach. 
Ale w zasadzie liczyłam na coś lepszego. 
Może po dłuższym czasie używania zobaczę coś, co mnie zadowoli.

Wraz z nadejściem Wielkanocy chciałam Wam wszystkim życzyć mile, radośnie spędzonych świąt. W rodzinnym gronie i pełnym uśmiechu. Wolno płynącego czasu, żeby czerpać z każdej minuty radość.
Ja dopiero tyle kilometrów od domu doceniam ten beztroski czas związany ze świętami, spędzony z moją rodziną. Bardzo mi przykro, że nie mogę być z tymi najbliższymi właśnie teraz. 

A na sam koniec przedstawiam Wam kogoś :





Moje małe szczęście ;)








8 komentarzy:

  1. Jaki kotełek :)
    _____________________________
    Jeżeli będziesz miała tylko czas i ochotę to zaglądnij do mnie:
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kociak. Też uwielbiam kosmetyki do włosów ELSEVE.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nigdy tego nie używałam :P
    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam tego , jaki śliczny kotek :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kotek przeuroczy ;)
    a marki Elseve nie stosuję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie uzywałam ich kosmetyków napisz za jakis czas czy cos sie poprawiło :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią wypróbuję, potrzebuję czegoś dobrego do włosów.
    Przepiękny koteczek :)

    ~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam rozjaśniacza i w sumie nie jest taki zły! Z chęcią wypróbuję kolejny specyfik z tej firmy:)

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/04/galaxy-i-caa-reszta.html

    OdpowiedzUsuń