Translate

niedziela, 30 marca 2014

Kosmetyki codziennego użytku!

Hej! Pogoda za oknem taka piękna. Nie wiem jak Wy, ale ja czuję już lato. Miło wyjść w sukience bez rajstop, okularach na nosie i czuć ciepło. Uśmiech sam pojawia się na twarzy. 

Dziś chciałam Wam pokazać kosmetyki które używam każdego dnia , do mojego makijażu i pielęgnacji ciała. 

Rimmel - Match Perfection 
Jeden z moich ulubionych podkładów. Pięknie kryje wszystkie niedoskonałości nawet przy minimalnym użyciu. Brak efektu maski, nawilża twarz. Bardzo trwały. Naprawdę godny polecenia. 

Calvin Klein - puder w kremie 
Nie używam go często , ale jak mam podkrążone oczy to nadaje się idealnie ;) 

Cienie do powiek -  Astor 
Standardowo szare. Ładnie wyglądają na powiece i są trwałe .

Collection, Work the colour - Smoke eye palette 
Moja ulubiona paletka z cieniami. Idealne kolory i również trwałe.

Maybelline - Rocket Volum
Lubię bardzo szczoteczkę tego tuszu. Ładnie rozdziela rzęsy i nie sklejają się. Maskara nie kruszy się.

Szminka - Rouge Dior (Nude) 
Piękny, naturalny kolor. Szminka bardzo trwała. Warta swojej ceny.

Błyszczyk - Dior Addict Gloss
Piękny kolor. Nadaje niesamowity połysk i oczywiście długo się trzyma na ustach. 


Jeśli chodzi o pielęgnacje ciała moim numerem jeden myślę, że zawsze będzie oliwka. 


Płynną oliwkę wlewam do wody podczas kąpieli. Nie muszę chyba nawet pisać, że nawilża to niesamowicie skórę, która również staje się bardzo gładka. Nawet po wyjściu z wody i wytarciu ręcznikiem. 

A jeśli prysznic, to po nim oliwka w żelu. Jest mniej lejąca. 
Żadnych innych balsamów czy kremów do ciała nie używam. Na chwilę obecną wystarcza mi sama oliwka, która dba o moją skórę znakomicie. 








6 komentarzy:

  1. Ciekawiee.. Bardzo mi się tu podoba. Ja zapraszam cię na swojego bloga: http://silverchaine.blogspot.com/2014/03/spring.html

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kosmetyki :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie myślałam nad tym podkładem ale jednak wole Revlon Colorstay ;) Następnym razem kupie tego Twojego, zobaczymy co to za cudo ;)


    Buziaki kochana ;)
    mal-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kosmetyki. Nie używam żadnego z wyżej wymienionych. :D
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. to dużo używasz :P ładny naszyjnik :)
    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się nad tym fluidem :):)

    Ja już obserwuję:) i liczę na rewanż :):*
    marlensss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń