Translate

piątek, 11 kwietnia 2014

Pierwsze wiosenne zakupy!

Witam! Bardzo dziękuję Wam za pełne zrozumienia, miłe i pomocne komentarze, pod ostatnim postem. Niestety, coraz więcej kobiet dotyka ten problem. Ale dziś nie o tym. Wczoraj wybrałam się w końcu po pierwsze większe zakupy tej wiosny. Wpadło mi w ręce kilka rzeczy, które bardzo mi się spodobały.




Na sam początek, żel do mycia z Body Shop. Kocham produkty z tego sklepu. Piękne, trwałe zapachy. Żel ten jest bardzo wydajny. Wystarczy kropla a pieni się i pachnie niesamowicie. Owocowy, żywy zapach.


Czekoladowy krem do mycia. Każda z Was zna zapach gorącej czekolady. Taki sam właśnie znajduje się w tej tubce. Jak powąchałam go po raz pierwszy miałam ochotę go zjeść. 

Wraz ze zbliżającym się latem naszła mnie ochota na nowy strój kąpielowy. Zachwycił mnie jego kolor. Od zawsze mam fioła na punkcie różowego, a neonowy kolor to już całkowicie ;) 

Dodam oczywiście, że założę go jeśli w ciągu tych dwóch miesięcy uda mi się zrzucić 5kg ;) 


Obsesja na punkcie Myszki Miki ;) Kolejna rzecz do kolekcji - tym razem ręcznik ;)


Koralowy portfel ;)



 Rzecz która zachwyciła mnie najbardziej. Złote buty ;) 


Udało mi się zdobyć jeszcze kilka bluzek, kolejne buty i jakieś pierdołki. 
Więc nawet zadowolona jestem.

Czy jest coś co Wam spodobało się najbardziej z tych rzeczy?
 ;*






10 komentarzy:

  1. fajne rzeczy. mogłabyś pokazywać więcej swoich ciuchów:) strój mega.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupki :)
    i pewnie humorek też poprawiły ?
    pozdrawiam
    Karalajn

    OdpowiedzUsuń
  3. balsam wygląda smakowicie:)
    pozdrawiam
    http://lorelei-yuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie te buty to są okropne :(
    Ale za to portfel :>

    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm czekoladka :) jaki piekny portfel ! :) a to w serduszka to rajstopy?? extra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się buty, ręcznik i strój kąpielowy - cudo <3
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. to widzę, że zakupy udane. Te buty zabójcze, kocham wszystko co świeci *.*
    zapraszam do obserwacji, chyba że już obserwujesz ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny kostium i portfel :) mam prośbę klikniesz u mnie w baner choies? z góry dziękuję!;]
    https://www.facebook.com/aboutwhatwomenlove#

    OdpowiedzUsuń