Translate

sobota, 10 maja 2014

kilka nowych rzeczy.

Cześć dziewczyny !
 Po tygodniu oczekiwania przyszła moja paczka z zamówieniem. Teraz czekam tylko na słońce, żebym mogła założyć gdzieś te ubrania. Na chwilę obecną 5 minut świeci słońce, a 25 pada deszcz. Czasem idę i klnę sama do siebie przez tą pogodę. Strasznie nie mogę doczekać się wyjazdu do Polski. 
We wtorek mam rozmowę o pracę, stresuję się tym trochę. Ale dziś nie o tym.
Może najpierw wspomnę o szamponie, który niedawno prezentowałam na moim blogu. 
Otóż, po użyciu mogę stwierdzić, że nie nadaje się do niczego. Jest okropny. Moje włosy były po nim okropne, suche, wieczorem wyglądały jak przetłuszczone. A na dodatek zrobił mi się po nim niesamowity łupież i bardzo swędziała mnie skóra głowy. 
Jak zawsze wracam do mojego sprawdzonego, niezawodnego szamponu :

Ostatnio do mojej kolekcji kosmetycznej dołączyło kilka nowych rzeczy. Są to :

Tusz do rzęs.



Puder prasowany Estee Lauder. Piękne opakowanie z lustereczkiem, w kształcie serca ;)


Lusterko do torebki D&G

Błyszczyk Elizabeth Arden
Cień do powiek.


I jeden z moich ulubionych podkłaów ;) Bardziej jestem zadowolona z podkładów Maybelline niż Rimmel.

A Wy robicie większe zapasy kosmetyczne, czy kupujecie pojedyncze rzeczy?
Używałyście już kiedyś któryś z powyższych?





12 komentarzy:

  1. Gąsko, czy Ty produkujesz pieniądze? :D

    mal-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym , ale nie produkuję ;) raz w miesiącu pozwalam sobie tylko na większe zakupy ;)

      Usuń
  2. Kupuje kosmetyki gdy mi się kończą, więc nie raz są to pojedyncze rzeczy, ale zdarza się i tak, że WSZYSTKO kończy się jednocześnie - wówczas są większe zakupy. :)
    Nie miałam żadnych z tych kosmetyków, jedynie szampon z Elseve - mogę się zgodzić, że jest świetny. :)
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kosmetyki. Na pewno mi się przyda wiedza na następnych zakupach.
    Zapraszam na mojego bloga, to nie reklama tylko zaproszenie
    http://do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super kosmetyki !
    http://fashion-madam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten tusz ;3 Jest genialny, to najlepsza firma z tuszami według mnie! :)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nowy post :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie wydany ten puder z EL, co do odzywki z JF to absolutnie sie z Tobą zgadzam, okropieństwo które tylko szkodzi włosom !

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne kosmetyki :)
    zaszalałaś :)))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh wiele bym dała żeby mieć taki puder :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń